čtvrtek 15. září 2016

Mobilní telefon Asus ZenFone Selfie 32 GB ZD551KL (ZD551KL-1K376WW ) modrý

Mobilní telefon Asus ZenFone Selfie 32 GB ZD551KL (ZD551KL-1K376WW ) modrý


 

Tak tento mě uchvátil - kdo též sdílí nadšení pro tyrkysovou :-) ať dá to se mi líbí :)

Má ho již někdo doma a jaká je zkušenost??
Je možné objednat se slevou MArianne?

Krásný den všem
www.jehacko.cz 


Usnadněte si nákupy a objednávejte z pohodlí domova - licenční věcičky pro Vaše dětičky💕💝👪
Přidejte se ke skupině - nakupujte online a stylově
https://www.facebook.com/groups/1721828158068658/




16.9.
Dnes od 5:30 jede pračka a myčka - miluju když stroje pracují za nás - ale co na to sousedi ?? uff.
No a včera jsem si dala do práce  šaty, co jsem měla před dvěma lety na svatbě bráchy - a v té době jsem si připadala tlustá !!! a šaty mi seděly - a teď? Jsou mi úplně uplné a váhu neřeším - to znamená, že jsem si zvykla na to, že jsem tlustá ???





Rostoucí židle JITRO
NYNÍ AKCE - DOPRAVA a látkový sedák ZDARMA
- šetříte 300 Kč!

Žádné komentáře:

Okomentovat