středa 5. prosince 2018

Jedlý a chutný dáreček

Jedlý a chutný dáreček

tzv. ovocná kůže


Myslíte, že nějaká zbyla na rozdávání ? Ani náhodou ! Všechno se snědlo. Ze dvou plechů mi zbyly 3 ruličky na focení. Dcerka, co nesnědla, zabavila do školy na svačinku.

                    🍑🍎🍑🍎🍑🍎🍑

Co potřebujeme na výrobu - hodně jablíček nebo  i jiného ovoce.

Rozmixujeme na kaši. Pokud to půjde nepřidáváme vodu - prodloužíme tak dobu schnutí.

Kaši nalejeme na plech na pečící papír a sušíme v troubě na 50 °C, já jsem občas navýšila na 80-100°C a zas po chvíli snížila. Protože jsem při mixování přidávala vodu, sušila jsem jablíčka strašne dlouho - noc a den....přístě budu chytřejší.

Lze také sušit  sušicce na ovoce, na pláty dát pečíčí papír a na ni vylít jablečnou kaši. Vzhledem k tomu, že mám sušičku z kulatými pláty, nedělala jsem.

Jablečnou kaši není nutné nijak doslazovat.

Zkoušela jsem kousek plechu mango kaši - také je hodně vodová, a ta se snědla ještě dřív než se dosušila :-)

Hotovou "kůži" poznáte tak, že se kaše vysuší a lze ji jednoduše sloupnout z pečíčího papíru.

Můžete ji předem na plechu nakrájet na obdélníky, které smotáte do ruliček.

Pokud je budete mít jako dárek - použijte prožek papíru a provázek a tím ruličku ozdobte a ovažte. Na papírek můžete také napsat, ze kterého ovoce byla "kůže" vyrobena

Dobrou chuť ❤

www.jehacko.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat