sobota 24. ledna 2015

Jak to bylo původně....

Jak to bylo původně....

Jak to bylo původně....

Původně jsem se chtěla věnovat tvoření a focení veselých věciček pro dětičky...svačinek...tvořeníčka na doma s mámou...inspiraci na dárky pro prarodiče, atd...atd...a tak dále :-) a zatím běhám od jedné věci ke druhé a realizuju vše za pochodu. Hledám nové podněty...krásné věci (pro mne krásné...)..a mj. taky nestíhám vše co bych chtěla..hlavně kafíčka s přáteli. Ty mi moc chybí. Jen tak si sednout na kafe a pokecat. Stejně si každá skoro vždy meleme svoje, ale stojí to za to :-)

To namalovala moje dcerka 22.1.2015 na moje narozeniny. První obličej - resp. celá postava a úplně sama - no možná to byla náhoda, kdo ví co kreslila :-) Podle ní je to kuliočko Mike Waziowski z Příšerek, s.r.o. Možná kdyby chtěla nakreslit člověka - nevyšlo by to...a kreslila příšerku s jedním okem a vyšel člověk :-)
Původně jsem také oslovila maminky, aby mi psali svoje příběhy - s dětma, partnerem, početím miminka, stěhováním, výběrem domečku...a tak...(ještě můžete - na info@jhpodlahy.cz). Navázat nějakou diskuzi, když se chce třeba někdo z něčeho vypsat a neví, komu to říct, kam to poslat, a zda to má vůbec cenu...někdy to totiž stačí hodit na papír - utřídit si myšlenky a stačí. Konec hotovo - už nemám potřebu to dál vykládat, rozvíjet, rozšiřovat a hlavně nežádám radu ani rozhřešení :-)

Nicméně nad ničím nepřemýšlet, inspirovat se, ztotožnit se, pustit z hlavy a jít dál.

Co teď právě dělám? Natřela jsem celou kuchyňskou linku na bílo...stěnu na černo a teď hledám samolepící tapetu na stěnu. Výhoda staré linky - můžu přetírat do nekonečna - resp. než se rozpadne...Jen mi připadá, že na trhu je jeden výrobce a toho prodávají všechny eshopy....nechcete někdo přijít s něčím novým ?? Chtěla bych fialové hvězdy...černobílé hvězdy...nebo třeba šedé...
Tak jdu ještě hledat...
A vy piště :-)

www.jhpodlahy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat