úterý 27. ledna 2015

Taky to tak máte, že se pro něco nadchnete...

Taky to tak máte, že se pro něco nadchnete...

zjistíte si o tom všechno...jdete do knihovny, na net, an kurz, zjistíte si úplně všechno na 100% možná na 200% :-)......a věříte, že právě to je to,  čím prorazíte, u čeho se uklidníte...co vás naplní, co Vás bude bavit, naučíte se vyrábět....nebo tak ?

Já jo :)
Mám tisíc pět nadšení pro vše, dva tisíce nápadů....a taááák málo času :)

Aktuálě jsem si přidala do shopíku - klasické i limitované edice barev. Tangle Teezer original (hřeben, který necuchá vlasy, masíruje pokožku a podoruje výživu (prokrvení) až do kořínků vlasů) a také revoluční necuchací gumičky Invisibobble. Dárkové balení s velmi zvýhodněnou cenou :-)
Aktuálně jsem se nadchla pro výrobu mýdel a mýdlíček. Je to voňavá věc a hlavně je možné chystat mýdlíčka a jejich kombinace s mojí dcerkou, kterou to také strašně baví :) První objednávku surovin jsme úspěšně spotřebovali a rozdali. Povedla se tak na půl. Hlavně dodržet teplotu zpracování mýdla a udržet dcerčiny ruce od forem a od hotových mýdlíček.

Chodila se na dílka kochat a koukat asi 4 dny, než ji to omrzelo. První tvary byly její oblíbení dinosauři. Vybrala jsem malou formu, na malé dětské ručičky. Mýdlo vydrží děsně dlouho. Dcerka se jedním mrňousem myje už měsíc a pořád je ho 3/4 a z tvaru poznáte, že šlo o dinosaura :-)

Přidali jsme tady dílničku na mýdla - Voňavá dílna - se to jmenuje. Kdo máte zájem umývat si ruce zdravými a krásnými mýdlíčky - nakoukněte :-) Jste zváni.

Žádné komentáře:

Okomentovat