úterý 11. září 2018

MIA Baby nosítko - testování, recenze

MIA Baby šátkové nosítko - testování, recenze

Děkuji facebookové skupince Nosíme děti za možnost vyzkoušení tohoto šátkového nosítka a zde je krátká recenze - nejsem zas takový znalec a pokud mohu srovnat s Monilu, které mám doma - nevím, které bych si vybrala   

Každopádně mne oslovil šátek, ze kterého nosítko je -Yaro Emerald Ivy - díky, kterému je nosítko úžasně měkké a poddajné a příjemné. 

Vyhovovali mi také ramenní popruhy, které jsou méně vystlané, než buclaté popruhy u monilu. Navíc jsou dostaečně dlouhé i na silnější postavu nebo nosícího tatínka.

Monilu má pro změnu lépe zpracovanou a uchycenou kapucku i její uchycení na cvočky. Kapucku skvěle využijete, když miminko usne, na přidržení hlavičky, stínek, soukromí. U Mia je kapucka větší a zbytečně tak zakrává celé nosítko. Šátek Emerald je natolik líbivý, že me to asi ani tolik nevadilo. Jen se nosítko hůž fotí :-)

Bederák je pevný a ohebný dobře se natvaruje na pas :-) Na bederáku je bezpěčnostní přezka. Stejně jako u Monilu. Pro někoho může být bederák tvrdý, mě přijde měkký :-) a příjemný.

Mia nosítko má dobře propracované přezky, kterými nosítko nastavíte na velikost dítěte, dá se upravit výška i sed, aby bylo nosítko dobře natvarované a zádíčka dítěte zakulacená.

Každopádně obě nosítka mohu jen doporučit, obě jsou příjemná na nošení jak pro maminku, tak i dítko. Testovala jsem s dcerkou 6měsíců a 5,8 kg :-)








 Na našem eshopu máme také půjčovnu - můžete vyzkoušet :-) a budu se těšit také na recenze od Vás

Žádné komentáře:

Okomentovat