čtvrtek 13. září 2018

Testování šátku Vatanai

Testování šátku Vatanai Taranaki Labyrinth

Šátek VATANAI TaranakiDěkuji facebookové skupince Nosíme děti za možnost vyzkoušení tohoto šátku Vatanai Taranaki Labyrinth,
 




moc jsem se na šátek těšila. Chtěla jsem si vyzkoušet velikost menší velikost než 6, tento je 4 a šedé odstíny. Menší šátek z toho důvodu, abych vyzkoušela také jiné úvazy, které s dlouhým šátkem nejsou tolik pohodlné. A taky šedé odstíny, protože jsou prostě TOP ❤

Šátek mne upoutal jak světlou, tak i tmavou stranou, popravdě nevím, která je krásnější. Ta světlejší se mi zdá být o něco málo hebčí.

Četla jsem názor, že Vatanai je utěrka - asi ano :-) je takový tenký a jako pevný "hadr". Za mě teda velmi příjemný. Myslím, že i zanošený. Uchvátila mne barva i materál.
Co mě ale teda nešlo, byla velikost 4.
Zjistila jsem, že jsem ještě méně trpělivá než moje dítě a než se mi návod přehraje na youtube, dítě to přestane bavit. Vyzouvá se ze šátku.
Pokud se mi ho ale podařilo přichytit, šátek dobře držel, nesesouval se. Úvaz se dobře dotahoval a uzel také držel.
Za mne mohu šátek jen a jen doporučit. Je nádherný, tenký, strašně příjemný. Takový uspávací.

Mohu srovnat s Loktushe tencel/bavlna a Yaro bavlna a kdybych si měla vybrat. Volím obyčejného bavlňáka. Asi ještě pořád čekám na to, až dítko vyroste a najde se na něj nějaká super nosná deka, která bude strasně příjemná do ruky a budu pod ní chtít spávat :-)

Popis šátku od výrobce:
Originální v Čechách vyrobený šátek. Setkaný z vysoce kvalitní 100% bavlněné příze obarvené zdravotně nezávadnými barvami.
Šátek je vyroben z kvalitních, šetrným způsobem zpracovaných, bavlněných vláken. Příze je spředena česaným způsobem, při kterém jsou vlákna paralelně srovnána tak, že má hladký a na omak jemný povrch.
Díky originálnímu způsobu tkaní je šátek elastický, těsně ovíjí dítě a poskytuje tak bezpečnou oporu tělu.

 Na našem eshopu máme také půjčovnu - můžete vyzkoušet :-) a budu se těšit také na recenze od Vás

Žádné komentáře:

Okomentovat